1. A chunglam ber hi van dumpawl rawng a ni a. Hei hian Pathian zahngaihna tehsen rual loh, a thil siam tinreng chunga awm chu a entir a ni.
2. A hnuailam ber rawng sen hian Pathian engkimtitheia tlanna, a Fapa mal neihchhun Nazareth Isua Kraws thisena a siam chu a entir ani.
3. A laia rawng dum hian Eden bawhchhiatna avanga Pathian anchhia, mihringte thihna a entir ani.
4. A laia rawng dum hi a chunglamah rawng senin a hual a, a hnuai lamah van dumpawl rawngin a hual bawk a, chu chuan mihringte bawhchhiat hnuah pawh Pathian hmangaihna leh ngilneihna chuan a khuh reng tih a entir a ni.
5. A laia Davida arsi pasarih hian Kohhran pasarihte vantirhkoh pasarih Thupuan Bung 1:20 chu a entir ani.
In English: Divided diagonally from the lower hoist corner to upper fly corner by a broad black band bearing seven white David stars; the black band is edged in red stripe at the upper portion, blue stripe at the lower portion; the upper hoist-side triangle is sky-blue with a white cross imposed on it; the lower triangle is red:
1. The sky-blue colour in the upper triangle of the flag symbolizes the immeasurable grace of the Almighty God upon all creations in the universe.
2. The red colour in the lower triangle of the flag signifies the redemption of the Almighty God with the precious blood of His only begotten Son, Jesus of Nazareth on the Cross for human being.
3. The black colour in the diagonal band of the flag denotes the fall of Adam, the curse of Almighty God and the death of human being.
4. The red colour stripe edged in the upper portion of diagonal black band and the sky-blue colour stripe edged in the lower portion of diagonal black band represents the love and grace of Almighty God embrace the death human race.
5. The seven David’s stars in the diagonal black band stands for the seven angels of the seven churches in the Revelation chapter 1:20.
Mizo Tawngin :
1. Davida arsi pasarih hian kohhran pasarihte vantirhkoh pasarih chu a entir a ni (Thup. 1:20).
2. Kraws hian Pathianin mihringte a Fapa mal neihchhun thisena a tlanna chu a entir a ni.
3. Philadelphia tih leh Kohhran Thianghlim tih chuang hian Thupuan Bung 3:7 a entir a ni.
4. Rawngsen, Philadelphia tih chuanna hian Krista thisen chu a entir a ni.
5. Van dumpawl rawng, Kohhran Thianghlim tih chuanna hian Pathian khawngaihna a entir a ni.
6. Rangkachak rawng, emblem hual zai zaitu hian lei leh van Lal, Isua Krista lallukhum chu a entir ani.
In English :
1. The seven David’s stars symbolizes the seven angels of the seven churches in the Revelation Chapter 1:20.
2. The cross stands for the redemption of The Almighty God with the precious blood of His only begotten Son on the cross for human being.
3. The Philadelphia/The Holy Church is the church mentioned in the Revelation Chapter3:7.
4. The red colour embedded with the named Philadelphia signifies the blood of Jesus.
5. The blue colour embedded with the named The Holy Church (Kohhran Thianghlim) denotes the Grace of God.
6. The gold colour portion of the emblem represents the crown of Jesus Christ, the King of heaven and earth.